Rekrutacja w Nest Banku

Proces rekrutacji do Nest Banku składa się z 4 kroków

1.Aplikacja - wybierz ofertę pracy, na którą chcesz aplikować i prześlij do nas swoje CV

2.Rozmowa telefoniczna - jeżeli pomyślnie przejdziesz pierwszy etap rekrutacji, na pewno do Ciebie zadzwonimy

3.Spotkanie - jeżeli rozmowa telefoniczna wypadnie dobrze to zaprosimy Cię do naszej siedziby

4.Decyzja - jeśli spodoba nam się Twoja kandydatura z przyjemnością powitamy Cię w naszej nestowej rodzinie

Najtrudniejszy pierwszy krok

Jeśli aplikujesz do Nest Banku i pomyślnie przejdziesz pierwszy etap rekrutacji, na pewno do Ciebie zadzwonimy. Chętnie dowiemy się więcej o Twoim doświadczeniu i o tym, co najbardziej Cię motywuje. Zanim zadzwoni do Ciebie pracownik Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, uprzedzimy Cię o planowanej rozmowie, żebyś mógł się do tego dobrze przygotować i nie musiał się niczym stresować.

Spotkajmy się i porozmawiajmy

Jeśli rozmowa telefoniczna wypadnie dobrze, z przyjemnością zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne. Poznasz na nim pracowników Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi i zarządzających departamentem, do którego aplikujesz. Wspólnie porozmawiamy o Twoich dotychczasowych doświadczeniach w zawodzie, ocenimy Twoje umiejętności i predyspozycje. Opowiemy Ci też trochę więcej o pracy w Nest Banku i szczegółowo omówimy ofertę pracy, która Cię interesuje.

Po efektach się poznamy

Niezależnie od tego, czy zdecydujemy się na współpracę, czy nie, na pewno skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i przekażemy Ci informację zwrotną. Będzie nam szalenie miło, jeśli z sukcesem zakończysz wszystkie etapy rekrutacji i dołączysz do naszego zespołu.