Jak odzyskać dane do logowania?

 


Informacja dodatkowa

Pamiętaj, że swój NIK znajdziesz na Umowie Ramowej (jeśli podpisywałeś umowę przelewem autoryzacyjnym) lub na Potwierdzeniu nadania Pakietu bezpieczeństwa dostarczonego przez kuriera lub wydanego przez pracownika Oddziału Banku.

TelePIN oraz jednorazowe hasło do pierwszego logowania do Bankowości Internetowej otrzymałeś od nas w wiadomości SMS na numer zarejestrowany w Banku po aktywacji rachunku.

Pamiętaj, że połączenie musi być wykonane z numeru telefonu, który został wskazany jako numer do kontaktu z bankiem.

Infolinia Nest Banku jest czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 07:00 – 24:00 oraz w niedziele w godzinach 08:00 – 20:00:

+48 801 800 188
+48 22 438 41 41

Jeśli nie masz numeru TelePIN, jako numer wewnętrzny wybierz „0”.

Jeśli nie masz hasła do Bankowości Internetowej, jako numer wewnętrzy wybierz „1” i rozpocznij weryfikację.

Dostępy odzyskasz również w Oddziale Banku. Przed wizytą przygotuj dokument tożsamości (dowód lub paszport).