Zobacz, jak aktywować konto (dotychczasowy system)

W Bankowości Mobilnej (dotychczasowy system)

Do aktywacji będzie Ci potrzebny Numer Identyfikacyjny Klienta (NIK), który otrzymałeś w treści Umowy ramowej lub przesyłką kurierską.

1. Pobierz aplikację i wprowadź NIK, otrzymasz hasło SMS, którego użyjesz do pierwszego logowania

2. Wprowadź własne ośmiocyfrowe hasło,
a następnie je powtórz

3. Twoje konto zostało aktywowane, 
miłego korzystania z Bankowości Mobilnej!

Nie masz danych potrzebnych do logowania? Skorzystaj z krótkiego poradnika i zobacz, jak je odzyskać:

ODZYSKAJ DANE

W Bankowości Internetowej (dotychczasowy system)

Do aktywacji będzie Ci potrzebny Numer Identyfikacyjny Klienta (NIK), który otrzymałeś w treści Umowy ramowej lub przesyłką kurierską, oraz pierwsze hasło Bankowości Internetowej, które wysłaliśmy do Ciebie wiadomością SMS.

1.Zaloguj się do Bankowości Internetowej używając NIK i jednorazowego hasła SMS

2.Zaakceptuj "Regulaminy rachunków bankowych"

3.Potwierdź swój aktualny numer telefonu

4.Utwórz nowe hasło do Bankowości Internetowej i korzystaj z Nest Banku