Rzecznik

W Nest Banku oferujemy sprawdzone i godne zaufania produkty finansowe, które zapewnią Tobie i Twoim bliskim spokój i poczucie bezpieczeństwa. Wierzymy, że każda rodzina i każda firma potrzebuje stabilnego wsparcia, żeby w pełni rozwinąć skrzydła.

Zgodnie z filozofią banku bliskiego ludziom, dbamy o dobre relacje z naszymi Klientami. Jest to szczególnie ważne w sytuacjach spornych czy w przypadku reklamacji.

Dlatego powołaliśmy Rzecznika Klienta Nest Banku, którego zadaniem jest wspieranie naszych Klientów w procesie odwoławczym w razie nieuwzględnienia ich reklamacji.

Jak Rzecznik Klienta może pomóc?

1.Jeśli dotychczasowy sposób rozpatrzenia odwołania w razie nieuwzględnienia reklamacji nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący, Rzecznik rozpatruje je ponownie. Czyni to wnikliwie i uczciwie, z poszanowaniem obowiązujących wzorców umownych, regulaminów oraz przepisów prawa.

2.Rzecznik służy wsparciem w kontaktach z bankiem, również w zakresie reprezentowania zdania Klientów.

3.Rzecznik przyjmuje sugestie Klientów, które mogą być pomocne dla rozwoju banku, jako instytucji profesjonalnej i otwartej na zmiany.

Dodatkowo, na podstawie rozpatrzonych zgłoszeń, Rzecznik Klienta tworzy rekomendacje, które mają na celu poprawę jakości obsługi oraz optymalizację obowiązujących w banku procesów.

Jak skontaktować się z Rzecznikiem Klienta?

Prześlij pismo stanowiące odwołanie od decyzji banku na adres:

Nest Bank SA
ul. Wołoska 24
02-675 Warszawa

Wypełnij formularz znajdujący się na stronie internetowej naszego banku ze wskazaniem okoliczności sprawy, oczekiwanego rozwiązania oraz z podaniem numeru odwołania, które zostało rozpatrzone niezgodnie z Twoją wolą przez właściwą jednostkę organizacyjną Banku.

Wypełnij formularz