3, 2, 1… idzie nowe!

Co powiesz na nową bankowość internetową Nest Banku? Od 28.01.2019 r. będziesz miał do niej stały dostęp!

Garść ważnych informacji:

  • Twój login nie ulega zmianie.
  • Nowe hasło do bankowości internetowej lub PIN do bankowości mobilnej określisz podczas pierwszego logowania. (Bezpieczeństwo przede wszystkim:  prosimy pamiętaj,  że Nest Bank nie wysyła do klientów wiadomości e-mail/ czy SMS zawierających link do serwisu bankowości internetowej czyli kierujących na stronę logowania do serwisu Banku)
  • Od 28 stycznia obecny system przechodzi do historii i będzie dostępny wyłącznie do podglądu.

Już teraz masz dostęp do demo nowego systemu pod adresem: https://www.nestbank.pl/bim/demo/  Jeszcze jakieś pytania? Odpowiedzi na te najważniejsze dotyczących aktywacji nowej bankowości internetowej, logowania i autoryzacji znajdziesz na stronie https://www.nestbank.pl/pomoc/migracja.html

Potrzebujemy chwili, aby wszystko działało idealnie. W celu wdrożenia nowego systemu od 25.01 (piątek) od godz. 17:00 do 28.01 (poniedziałek) do godz. 8:00 nastąpi przerwa w dostępie do usług bankowości elektronicznej Nest Banku.

W tym czasie:

  • Bankowość Internetowa i Aplikacja Mobilna będą niedostępne –  to znaczy, że nie zalogujesz się na swoje konto i będziesz musiał wstrzymać się przez chwilę z zakupami internetowymi z wykorzystaniem NestPrzelewu.
  • Będziesz musiał odłożyć na później zasilenie rachunku, do którego została wydana karta debetowa lub kredytowa.

Nasza Infolinia będzie dostępna bez zmian w godzinach pracy, tj. od poniedziałku do soboty od 07:00 do 24:00 oraz w niedzielę od 08:00 do 20:00.

 Proces migracji nie jest łatwy, dlatego prosimy o wyrozumiałość, jeżeli w dniu 28.01 (poniedziałek) spotkasz się z przejściowymi trudnościami z dostępem do systemu bankowości elektronicznej lub wydłuży się okres oczekiwania na połączenie z infolinią. To nie musi się zdarzyć, ale wolimy uprzedzić, że natężenie kontaktów z bankiem tego dnia może być niestandardowe.

Przepraszamy za wszelkie utrudnienia! Staramy się, abyś nie odczuł przerw w dostępności naszych usług i jesteśmy przekonani, że już po zalogowaniu na swoje konto,  do nowej bankowości elektronicznej będzie ona spełniała Twoje oczekiwania.

 

Kiedy nastapią zmiany i na czym będą polgać?

 

 

  
Lipiec Sierpień

Listopad 2018/Styczeń 2019

 

PRZERWA W DOSTEPIE DO USŁUG BANKOWOSĆI ELEKTRONICZNEJ NEST BANKU NASTĄPI 25.01 (PIĄTEK) OD GODZINY 17:00 DO 28.01 (PONIEDZIAŁEK) DO GODZINY 8:00 

W okresie listopad-styczeń będziemy przypominać Ci o zmianach za pomocą e-maili, SMSów i tradycyjnej poczty.

Prosimy, sprawdź czy Twój numer telefonu oraz adres e-mail zarejestrowane w Nest Banku są aktualne. Zrobisz to, otwierając opcję „Ustawienia”,
a następnie „Dane użytkownika”.

 

Jakie dane zostaną przeniesione automatycznie do nowego systemu?

1. Login Klienta (numer NIK). Podczas pierwszego logowania do nowego systemu będzie go można zmienić na własny.
2. Historia rachunków i kart z okresu od 1 stycznia 2014 roku do dnia zmiany.
3. Zdefiniowane przez Klienta przelewy odroczone – z datą przyszłą.
4. Aktywne zlecenia stałe.
5. Baza odbiorców.
6. Skróty, czyli przelewy zdefiniowane. W nowym systemie będą widoczne w menu „Płatności”, w zakładce „Odbiorcy”.



Aktywacja bankowości internetowej

1. Podaj login otrzymany z Banku na stronie logowania i kliknij „Dalej”.
2. Odbierz SMS z 6-cyfrowym kodem aktywacyjnym i wprowadź go na stronie.
3. Ustaw swój nowy login i hasło do korzystania z bankowości internetowej.
4. Wybierz swojego awatara (obrazek bezpieczeństwa) - jest dodatkowym zabezpieczeniem logowania w bankowości internetowej i mobilnej. Jeśli ustawiłeś go już w aplikacji mobilnej, ten krok zostanie pominięty.
5. Podczas pierwszej aktywacji możesz przenieść odbiorców przelewów z innego banku. Potrzebujesz wyciąg lub historię rachunku w pliku PDF.
6. Do przeniesienia odbiorców musisz wskazać bank, a następnie załączyć plik PDF z wyciągiem z rachunku lub z historią operacji. Instrukcje przygotowania plików znajdziesz na stronie: www.nestbank.pl/poradniki/generowanie-wyciagow.html
7. Po przetworzeniu pliku system zapisze odbiorców. Listę zaimportowanych odbiorców będziesz mógł przejrzeć po zalogowaniu w serwisie.


Aktywacja aplikacji mobilnej

1. Do aktywacji potrzebujesz loginu otrzymanego z Nest Banku lub loginu ustawionego samodzielnie w bankowości internetowej.
2. Podaj login.
3. Otrzymasz wiadomość SMS z kodem aktywacyjnym. Wprowadź go w aplikacji.
4. Ustaw i zapamiętaj PIN, którym będziesz logował się do aplikacji. PIN ustawia się raz przy pierwszej aktywacji aplikacji Banku. Krok ten nie występuje jeśli aktywujesz aplikację po raz kolejny. Jeśli używasz aplikację Banku na kliku smartfonach, na każdym obowiązuje ten sam PIN.
5. Wybierz i zapamiętaj swojego awatara (obrazek bezpieczeństwa) – obrazek, który należy wskazać przy logowaniu do aplikacji oraz w bankowości internetowej. Jeśli ustawiłeś go już w bankowości internetowej, ten krok zostanie pominięty.
6. Ustaw i zapamiętaj hasło mobilne, którym będziesz zatwierdzał operacje.
7. Podczas pierwszej aktywacji możesz dodatkowo ustawić powiadomienia, które będą przesyłane na telefon, oraz przenieść odbiorców przelewów z historii rachunku w innym banku.

Dlaczego się zmieniamy?

Dodatkowe funkcje dla firm – wieloosobowe uwierzytelnianie, indywidualne uprawnienia dla użytkowników

Wygodne formy logowania i autoryzacji operacji – odcisk palca, biometria twarzy, własny login

Saszetki – nowe formy zabezpieczenia środków na przyszłe wydatki

Szybkie autoryzowanie operacji za pomocą aplikacji mobilnej

Dodatkowe udogodnienia: pasek szybkich przelewów i kalkulator lokat

Serwis dostępny na różnych urządzeniach dzięki technologii RWD

Możliwość otrzymywania powiadomień o zdarzeniach finansowych

Dodatkowe możliwości aplikacji mobilnej

(opłaty parkingowe, kupno biletów, zamówienie taksówki, wysyłka kwiatów, rezerwacja hotelu)