Wsparcie biznesowe i marketingowe

Dbamy o to, aby nasi Partnerzy w biznesie rozwinęli skrzydła.

Bardzo dbamy o to, aby nasi Partnerzy w biznesie rozwinęli skrzydła. Dlatego wspieramy ich biznesowo i marketingowo przez cały czas, dzieląc się naszymi kompetencjami i doświadczeniem.

Nasi partnerzy otrzymują od nas między innymi:

  • stały dostęp do materiałów marketingowych poprzez dedykowaną platformę, umożliwiającą pobieranie oraz zamawianie materiałów;
  • stałe wsparcie zespołu marketingowego dedykowanego sieci partnerskiej
  • szkolenia wstępne, produktowe, marketingowe oraz stały dostęp do platformy e-learningowej;
  • refundację kosztów na lokalne działania marketingowe, zarządzane centralnie – budżet marketingowy;
  • gadżety reklamowe na start;
  • wsparcie Rady Partnerów – instytucji, której rolą jest rekomendowanie i konsultowanie standardów współpracy;
  • bardzo atrakcyjne i wyróżniające na tle konkurencji sprzedażowe programy motywacyjne dla Partnerów i ich pracowników;
  • wsparcie menadżera regionu.

Dowiedz się więcej

Korzyści ze współpracy

więcej

Aktualności

więcej

Opinie partnerów

więcej

Dołącz do nas

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej o ofercie franczyzy Nest Banku.

ZOSTAW SWOJE DANE, ODDZWONIMY:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez Nest Bank S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a, 02-672 Warszawa („Bank”). Zostałem poinformowany/a, że administratorem danych osobowych jest Bank, przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania oraz podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przedstawienia informacji o produktach Banku.

Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych przez Nest Bank S.A. („Bank”) za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego Banku, w tym także na kontaktowanie się przez Bank w celu m.in. złożenia propozycji zawarcia umowy, przedstawienia informacji o produktach Banku lub przesłania informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności SMS, MMS lub poczty elektronicznej. Zgoda ta może zostać odwołana w każdej chwili bez podania przyczyny.

    W placówce: