Opinie partnerów

Sprawdź pozytywne opinie naszych partnerów o franczyzie bankowej

Grupa Finansowa ECF - „Znaliśmy się wcześniej z zespołem Jacka Biskupa – wyjaśnia Michał Jachimowicz. – Kiedy ruszyli z nowym projektem placówek partnerskich, było dla nas jasne, że powinniśmy tam być. Grzegorz Brzozowski dodaje: – To bardzo ekscytujące wyzwanie budować coś od zera, brać udział w tworzeniu nowej sieci franczyzowej banku – mówi. – To duże wyzwanie, ale absolutnie do zrobienia, kiedy działa się z ludźmi, którym się ufa, którzy znają się na swojej pracy i robią to z wielką pasją.

 

Anna Adamczuk-Czajka prowadzi trzy placówki Nest Banku – „w Zamościu, Chełmie i Garwolinie. Startowała w lipcu, kiedy nie wiadomo było jeszcze jak będzie nazywał się nowy bank i co zaoferuje rynkowi. – Ktoś mógłby pomyśleć, że kupiliśmy kota w worku, bo działalność rozpoczynaliśmy bez szyldu i z ofertą, nad którą jeszcze pracowała centrala. Ale to kwestia zaufania do ludzi. Z zespołem Jacka Biskupa znamy się ponad sześć lat. Ci ludzie nigdy nie nadużyli naszego zaufania, nigdy nas nie zawiedli. Kiedy powiedzieli, że będą robić nowy bank i zapraszają nas do współpracy, wiedziałam, że w to wejdziemy.”

 

Aneta Kopij, mówi,że z satysfakcją obserwuje rosnącą sprzedaż, zwłaszcza że Nest Bank intensywnie wspiera jej działania marketingowe na lokalnym rynku. – Otrzymujemy banery, bilbordy, ulotki i wizytówki – dodaje. Franczyzodawca motywuje nas również konkursami, w których nagrodami są egzotyczne wycieczki. Największym hitem, jest jednak pakiet startowy.”

 

Pakiet startowy chwali również Dorota Wrzesińska, która swoją placówkę Nest Banku prowadzi od sierpnia w Płońsku. Dodaje, że zaledwie kilka miesięcy po starcie nowej marki partnerzy Nest Banku dysponują najlepszym na rynku produktem. – Jako przedsiębiorca cieszę się również, że Nest Bank nie czekał, aż nowa marka sama utrwali się w świadomości klientów i uruchomił ogólnopolską kampanię marketingową – mówi Dorota Wrzesińska.– Obserwujemy już pierwsze efekty tej kampanii, kiedy do placówek spontanicznie zaglądają klienci, którzy zobaczyli reklamę w telewizji.

 

Placówka Partnerska Nest Banku Michała Soboty ruszyła w listopadzie w Rudzie Śląskiej. Franczyzobiorca wspomina, ze początki były trudne, ale placówka dość szybko weszła na obroty. – Wystartowałem niemal równocześnie z ogólnopolska kampania Nest Banku, wiec obserwowałem, jak rośnie świadomość naszej marki – mówi Michał Sobota.

 

Magdalena Kozyra - Franczyzobiorczyni chwali mocne wejście Nest Banku w rynek. Potwierdza też skuteczność kampanii wizerunkowej banku mówiąc, że nigdy jej się nie zdarzyło, żeby ludzie spontanicznie wchodzili z ulicy do placówki, żeby założyć konto - jedyne na rynku darmowe konto bez jakichkolwiek warunków (0 zł za otwarcie i prowadzenie konta, za wydanie i korzystanie z karty płatniczej oraz za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce). Magdalena Kozyra chwali też inne produkty Nest Banku - są dobre i znacznie łatwiej dostępne niż produkty konkurencji - dodaje.

Dowiedz się więcej

Aktualności

więcej

Galeria

więcej

Korzyści

więcej