Media o nas

Franczyza bankowa znowu w grze:  na rynku finansowym zadebiutowała nowa marka Nest Bank.

Dla części partnerów poturbowanych przez fuzje może to oznaczać powrót do gry. zwłaszcza że Nest Bank zamierza rozwijać głównie sieć partnerską. Franczyza jest dla nas głównym kanałem sprzedaży w banku - Jacek Biskup.

Więcej

Rozwój = Franczyza

Nest Bank odziedziczył po FM Banku PBP 53 oddziały (obecnie w rebrandingu) i zakłada niewielki wzrost sieci własnej, ale zamierza mocno oprzeć się na franczyzie. Już w dniu debiutu nowej marki Nest Bank miał 40 placówek partnerskich, obecnie ma ich blisko 100.

Więcej

Nest Bank – bank wymyślony na nowo

„Nest” to po angielsku „gniazdo”, synonim rodzinnego domu. To właśnie rodzina i jej potrzeby znalazły się w centrum zainteresowania Nest Banku. Oferta banku opiera się o consumer finance oraz produkty dla mikrofirm. Dodatkową zachętą dla klientów mają być darmowe rachunki bez jakichkolwiek warunków.

Uzupełnieniem oferty i dodatkowym atutem Nest Banku jest atmosfera współczesnych, wykończonych drewnem i przytulnych placówek, w których klientom serwowana jest gorąca czekolada.

Więcej

Dowiedz się więcej

Korzyści współpracy

więcej

Opinie naszych partnerów

więcej

Materiały prasowe

więcej