Bankowość Mobilna i Internetowa (elektroniczna)

Bankowość Mobilna i Internetowa Nest Banku to szybki i wygodny sposób zarządzania kontem. Wierzymy, że bank na którym można polegać musi być blisko swoich klientów. I nie mamy na myśli wyłącznie bliskości naszych placówek, ale także dostępność mobilną i internetową.

W pracy, w podróży, czy w domu z rodziną, możesz korzystać ze swojego rachunku 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, bez względu na to gdzie jesteś.

Korzystanie z usług Nest Banku jest równie wygodne na telefonie i tablecie, co na komputerze. Dzięki innowacjom takim jak biometria głosowa czy OCR, możesz łatwo logować się do konta, robić przelewy i sprawdzać saldo w każdej sytuacji.

Bankowość Mobilna

 

Bezpłatna aplikacja mobilna Nest Banku pozwala na wygodne zarządzanie finansami za pomocą smartfona i tabletu. Dzięki systemowi biometrii głosowej możesz zarządzać kontem za pomocą głosu np. podczas prowadzenia auta. Wygodne sposoby wprowadzania danych pozwolą Ci opłacać rachunki z wykorzystaniem zdjęcia, kodu QR czy danych z PDF.

Logowanie do Bankowości Mobilnej

Aby zalogować się do bankowości mobilnej, zainstaluj aplikację, skanując kod QR lub klikając w ikonkę swojego sklepu internetowego.

Przelew na e-mail lub SMS

Chcesz zrobić przelew, ale nie znasz rachunku odbiorcy? Z naszą aplikacją to żaden problem. Wystarczy, że podasz jego adres e-mail lub numer telefonu komórkowego.

Dzielenie rachunku i doładowanie telefonu

Chcesz łatwo rozliczyć się ze znajomymi po zapłaceniu za wspólny rachunek? Nasza aplikacja pozwoli Ci go łatwo podzielić i wysłać do znajomych numer Twojego konta z dokładną kwotą, jaką mają Ci zwrócić.

Potrzebujesz wykonać pilny telefon, a Twoje saldo pokazuje równe 0 zł? Skorzystaj z aplikacji i poproś znajomego o doładowanie Twojego telefonu.

  1. Zaloguj się do bankowości mobilnej
  2. Przejdź do zakładki „Wykonaj operację” i wybierz „Podziel rachunek” lub „Żądanie doładowania“
  3. Uzupełnij niezbędne dane i kliknij „Wyślij”

Bankowość głosowa

Logowanie, sprawdzanie salda i historii operacji przy pomocy głosu - to tylko niektóre możliwości, jakie daje Ci aplikacja mobilna Nest Banku. Wypróbuj innowacyjną biometrię głosową i ciesz się wygodnym, bezdotykowym dostępem do konta.

Opłacanie faktur i rachunków

Chesz dokonywać szybszych płatności? Wystarczy, że otworzysz elektroniczną fakturę za pomocą naszej aplikacji i potwierdzisz płatność telefonem. Masz wydrukowany rachunek? Zeskanuj widoczny na nim kod QR, a gdy go nie ma, po prostu zrób zdjęcie. Aplikacja automatycznie uzupełni formularz przelewu o wszystkie niezbędne dane.

Bankowość Internetowa

 

W Nest Banku dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów, dlatego stworzyliśmy krótką instrukcję bezpiecznego bankowania online:

1. W polu adresu przeglądarki internetowej wprowadzaj zawsze pełny adres strony. Nie korzystaj z odnośników na innych stronach lub serwisach. Nest Bank nigdy nie prosi Klientów o podanie danych logowania w jakiejkolwiek innej formie niż poprzez ekran logowania dostępny pod adresem https://www.nestbank.pl

2. Logowanie i całe połączenie z systemem bankowości internetowej Nest Banku jest szyfrowane. Zwróć uwagę, czy symbol kłódki jest widoczny na pasku adresu strony, a adres zaczyna się od https:// Przed zalogowaniem do systemu, Nest Bank zweryfikuje certyfikat. Weryfikacji można dokonać klikając na ikonę certyfikatu na pasku adresu strony (symbol kłódki). Zwróć uwagę, czy certyfikat wystawiony jest przez zaufany urząd certyfikacji dla Nest Banku dla https://www.nestbank.pl, a jego termin ważności nie wygasł.

3. Nigdy nie udostępniaj hasła i Numeru Identyfikacyjnego Klienta osobom trzecim. Nie podawaj ich też na stronach nieszyfrowanych. Nigdy nie zapisuj ani nie przesyłaj drogą elektroniczną swojego hasła do sytemu bankowości internetowej. Nie korzystaj z funkcji zapamiętywania hasła dostępnej w przeglądarce internetowej ani nie zapisuj hasła na innych nośnikach pamięci.

4. Unikaj logowania do systemu z komputerów znajdujących się w miejscach dostępnych dla szerokiego grona użytkowników oraz z niezabezpieczonych sieci Wi-Fi. Pamiętaj o prawidłowym i skutecznym zabezpieczeniu komputera, z którego logujesz się do Nest Banku. Rodzaj i sposób zabezpieczenia powinien być zgodny z zaleceniami producenta systemu operacyjnego, z którego korzystasz.

5. Zalecamy zmianę hasła logowania co 30 dni. Pamiętaj o odpowiednim stopniu skomplikowania hasła, aby utrudnić jego odgadnięcie. Zalecane jest, aby w haśle używać: wielkich i małych liter, cyfr oraz znaków specjalnych. Hasło nie powinno zawierać elementów łatwych do odgadnięcia przez osoby nieupoważnione (np. imienia, nazwiska, daty urodzenia, adresu zamieszkania).

6. Sugerujemy, by kod PIN był różny od danych ogólnodostępnych, np. od daty urodzin (dotyczy aplikacji mobilnej).

7. Po skończeniu pracy w systemie, zawsze wyloguj się, korzystając z właściwego przycisku dostępnego w systemie. Ignoruj wiadomości e-mail, których nadawca prosi o podanie chronionych danych. Pamiętaj, że Nest Bank nigdy nie wysyła do swoich klientów zapytania o hasło, NIK, Kody Dostępu lub inne poufne informacje, nie przesyła linków do stron transakcyjnych. Wiadomość zawierająca pytanie o chronione dane i zawierająca link na stronę internetową (łudząco przypominającą stronę banku) należy potraktować jako próbę wyłudzenia poufnych informacji. O każdej tego rodzaju wiadomości powiadom bank i w żadnym wypadku nie odpowiadaj na taką wiadomość.

8. Twój komputer powinien być wyposażony w odpowiednie oprogramowanie zabezpieczające. Zadbaj o:

- uruchomienie firewalla, który chroni przed niepowołanym dostępem do komputera z sieci internetowej (np. w systemie Windows, aktywuj „zapory systemu Windows”) i jego konfigurację uniemożliwiającą nieautoryzowany dostęp do komputera

- zainstalowanie i regularną aktualizację programu antywirusowego, która zminimalizuje ryzyko związane z rozsyłaniem niechcianej korespondencji, przejęciem danych lub przejęciem komputera

- aktualizację systemu operacyjnego i ważnych dla jego funkcjonowania aplikacji (np. przeglądarki internetowej) – instalowanie „łat” do systemu tworzonych przez producenta oprogramowania

- instalowanie tylko legalnego oprogramowania – programy niewiadomego pochodzenia mogą zawierać wirusy lub inne szkodliwe oprogramowanie

- nieotwieranie załączników z wiadomości niewiadomego pochodzenia,które mogą zawierać wirusy i inne programy pozwalające na szpiegowanie aktywności użytkownika