Bezpieczeństwo

Nest Bank ostrzega

Wyłudzanie danych - przypomnienie o podstawowych zasadach bezpieczeństwa

Przypominamy, że Bank nigdy:

  • nie prosi o podawanie haseł jednorazowych podczas logowania do serwisu transakcyjnego;
  • nie wysyła wiadomości lub komunikatów z prośbą o podanie telePINu, danych kart płatniczych i kredytowych;
  • nie prosi o podawanie informacji dotyczących Twojego telefonu (numer, marka i model) w czasie logowania, sprawdzania stanu konta i przeglądania historii operacji;
  • nie prosi o przesyłanie lub potwierdzanie haseł dostępu, numerów NIK ani kodów PIN;
  • nie wysyła na telefon żadnych aplikacji do zainstalowania;
  • nie wysyła do klientów wiadomości e-mail zawierających link do serwisu bankowości internetowej (czyli kierujących na stronę logowania do serwisu Banku).

Jeśli otworzyłeś wiadomość od przestępców i kliknąłeś w link i/lub wpisałeś dane karty, jak najszybciej skontaktuj się z nami wysyłając mail na adres: kontakt@nestbank.pl lub zadzwoń na 801 800 188 lub 22 438 41 41, zmień hasła dostępu oraz zastrzeż kartę, której dane podałeś (zastrzec kartę możesz dzwoniąc na numer 22 438 41 41)! Jeżeli wprowadziłeś kody SMS na fałszywej stronie, sprawdź jakich operacji dotyczyły hasła i anuluj je.

Ostatnie ostrzeżenia

Zapoznaj się z ostatnimi komunikatami bezpieczeństwa