Zmiana „Regulaminu kart kredytowych Nest Banku, Obszar Mikroprzedsiębiorstw” od 20.12.2018 r.

data: 3 grudnia 2018

Szanowni Klienci,

informujemy, iż z dniem 20 grudnia 2018 r. zmianie ulega „Regulamin kart kredytowych Nest Banku, Obszar Mikroprzedsiębiorstw”.

Zmiana dotyczy dostosowania „Regulaminu kart kredytowych Nest Banku, Obszar Mikroprzedsiębiorstw” do Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2018 poz. 1075). Uchylony zostaje „Regulamin korzystania z Kart Kredytowych Nest Banku oferowanych Klientom Biznesowym w ramach Portfeli Mobilnych”,  a jego postanowienia  włączone zostają do treści „Regulaminu kart kredytowych Nest Banku, Obszar Mikroprzedsiębiorstw”.

Tekst regulaminu dostępny jest w Oddziałach Banku oraz na stronie internetowej Banku pod adresem: www.nestbank.pl, w zakładce „Tabele i regulaminy”.

Zachęcamy do zapoznania się z zakresem zmian.

Pozdrawiamy

Zespół Nest Banku

Infolinia Nest Banku niedostępna w dniach 11 i 12 listopada 2018 r.

data: 8 listopada 2018

Drodzy Klienci,

W dniach 11 i 12 listopada 2018 r. infolinia oraz oddziały Nest Banku będą nieczynne. W tych dniach nie będzie również możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy wideo.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "4".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.
Zespół Nest Banku

Niedostępność infolinii banku w dniu 1 listopada 2018 r.

data: 30 października 2018

Drodzy Klienci,

Ze względu na uroczystość Wszystkich Świętych 1 listopada 2018 r. nasza infolinia będzie nieczynna. W tym dniu nie będzie również możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy wideo.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "4".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.
Zespół Nest Banku

Zmiana w Tabeli Opłat i Prowizji dla Klienta biznesowego – oferta Rachunków i Kart

data: 26 października 2018

Szanowni Klienci,

Informujemy, iż z dniem 29 października 2018 roku zmianie ulega „Tabeli Opłat i Prowizji dla Klienta biznesowego – oferta Rachunków i Kart” w zakresie wprowadzenia usług powiadomień e-mail/SMS dostępnych w nowej Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Zmieniony, jednolity tekst Tabeli opłat i prowizji znajdą Państwo tutaj

Pozdrawiamy,
Zespół Nest Banku

Zmiana regulaminów

data: 24 października 2018

Szanowni Klienci,

informujemy, iż z dniem 24 października 2018 r. zmianie ulega „Regulamin kredytowania działalności gospodarczej Nest Banku, Obszar Mikroprzedsiębiorstw”, „Regulamin kredytowania działalności gospodarczej Nest Bank S.A.  - mikroprzedsiębiorstwa” oraz „Tabela Opłat i Prowizji dla Klienta biznesowego – oferta kredytowa”. 

Szczegółowy zakres zmian dostępny jest tutaj.

Zachęcamy do zapoznania się z zakresem zmian.

Pozdrawiamy,
Zespół Nest Banku

Zmiana w Tabeli Opłat i Prowizji dla Klienta biznesowego

data: 31 sierpnia 2018

Szanowni Klienci,

informujemy, iż z dniem 1 września 2018 r. zmianie ulega „Tabela Opłat i Prowizji dla Klienta biznesowego – oferta kredytowa”.  Zmiana dotyczy opłaty za prowadzenie rachunku kredytowego dla umów kredytowych Kredytu dla Przedsiębiorców, Kredytu dla Profesjonalistów oraz AGRO BIZnest Kredytu w ratach zawieranych od 1 września 2018 r. oraz opłaty za oferowany przez Bank pakiet Elastyczny.

„Tabela Opłat i Prowizji dla Klienta biznesowego – oferta kredytowa” dostępna jest w Oddziałach Banku oraz na stronie internetowej Banku pod adresem: https://www.nestbank.pl/dokumenty/tabele-i-regulaminy.html

Zachęcamy do zapoznania się z zakresem zmian.

Pozdrawiamy,
Zespół Nest Banku

Zmiana w „Regulaminie korzystania z Pakietu Elastycznego Nest Banku, Obszar Mikroprzedsiębiorstw”.

data: 31 sierpnia 2018

Szanowni Klienci,

informujemy, iż z dniem 1 września 2018 r. zmianie ulega „Regulamin korzystania z  Pakietu Elastycznego Nest Banku, Obszar Mikroprzedsiębiorstw”.

Zmiana dot. §1 ust. 3 (usunięto definicję gwarancji EIF oraz wprowadzono definicję gwarancji COSME), §3 (wykluczenia), §4 ust. 1 (dodano pkt 4); §4 ust. 5 pkt 5 (dodano odwołanie do maksymalnego okresu kredytowania), §4 ust. 15 (wypowiedzenie umowy), §5 ust. 2 (dodano zobowiązanie do zapewnienia środków na rachunku bieżącym tyt. opłaty za pakiet).

Tekst regulaminu dostępny jest w Oddziałach Banku oraz na stronie internetowej Banku pod adresem: www.nestbank.pl

Zachęcamy do zapoznania się z zakresem zmian.

Pozdrawiamy,
Zespół Nest Banku

Skrócone godziny pracy Infolinii oraz Konsultantów Wideo w dniu 13 lipca 2018 r.

data: 9 lipca 2018

Drodzy Klienci,

W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, w dniu 13 lipca 2018 r. konsultanci infolinii będą dostępni dla Państwa do godziny 18:00. Po godzinie 18 nie będzie również możliwości złożenia wniosku o Nest Konto w trakcie rozmowy Wideo z Konsultantem.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "4".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności,
Zespół Nest Banku

Zmiana w Tabeli Opłat i Prowizji oraz Tabeli Oprocentowania dla Klienta biznesowego

data: 14 czerwca 2018

Szanowni Klienci,

informujemy, iż z dniem 1 lipca 2018 r. zmianie ulega „Tabela Opłat i Prowizji dla Klienta biznesowego – oferta Rachunków i Kart” oraz „Tabela Oprocentowania dla Klienta biznesowego – oferta Rachunków i Lokat”. Zmiana wprowadzona została na podstawie § 38 ust. 1 pkt 5 „Regulaminu rachunków bankowych oraz usług płatniczych dla Klientów biznesowych i obejmuje:

1) wprowadzenie zapisów dotyczących Rachunku VAT,
2) wprowadzenie zapisów dotyczących realizacji przelewów Podzielonych VAT.

Tekst w/w dokumentów dostępny jest w Oddziałach Banku oraz na stronie internetowej Banku pod adresem: https://www.nestbank.pl/dokumenty/tabele-i-regulaminy.html

Pozdrawiamy,
Zespół Nest Banku

Niedostępna infolinia w dniu 31 maja 2018 r.

data: 28 maja 2018

Drodzy Klienci,

Czas świąteczny, spędzony z rodziną i najbliższymi to wielka wartość, dlatego w dniu 31 maja 2018 r. (Boże Ciało) nasza infolinia będzie niedostępna.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "4".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności,
Zespół Nest Banku