Nest Bank wprowadza Android Pay™

data: 1 marca 2017

Użytkownicy Nest Konta i BIZNest Konta mogą od teraz korzystać z płatności mobilnych, zapisując swoje debetowe i kredytowe karty Visa do aplikacji Android Pay. Usługa jest całkowicie bezpłatna.

– Jako bank, który jest blisko klientów i ich rodzin, rozwijamy zarówno sieć oddziałów, jak i wygodne formy płatności, dbając o całodobowy dostęp do naszych usług poprzez bankowość mobilną i internetową.  Dlatego wdrożenie Android Pay to ważne uzupełnienie oferty z myślą o osobach, które poszukują w finansach usług bezpiecznych i jednocześnie ułatwiających realizację codziennych spraw - mówi Agnieszka Porębska-Kość, dyrektor zarządzający Obszaru Bankowości Przedsiębiorstw i Finansowania w Nest Banku. – Teraz nasi klienci jako jedni z pierwszych mogą płacić telefonem w każdym punkcie akceptującym płatności zbliżeniowe.

Z Nest Bankiem łatwiej o środki z UE

data: 23 lutego 2017

Nest Bank uruchomił usługę doradztwa unijnego dla mikroprzedsiębiorców. Dzięki temu klienci banku dowiedzą się, z jakich funduszy mogą skorzystać, otrzymają też pomoc w złożeniu stosownej dokumentacji.

- Z doświadczenia wiemy, że unijne programy pomocowe wymagają specyficznej wiedzy i doświadczenia w poruszaniu się po meandrach formalnych wymagań - mówi Agnieszka Porębska-Kość, dyrektor zarządzający Obszaru Bankowości Przedsiębiorstw i Finansowania w Nest Banku. – Dlatego oferujemy klientom odpowiednią pomoc, aby ułatwić im starania o unijne dotacje.

Przedsiębiorca zainteresowany dotacją ze środków UE, po przyjściu do oddziału Nest Banku, otrzyma ankietę, dzięki której w szybki sposób zostanie dokonana weryfikacja jego potrzeb i możliwości uzyskania dotacji. Następnie zostanie zainicjowane spotkanie z firmą doradczą EBDF, spółki specjalizującej się w doradztwie unijnym, współpracującej w tym obszarze z Nest Bankiem. Doradca EBDF sprawdzi, czy i jakie dotacje wchodzą w rachubę w odniesieniu do danego klienta i wskaże kolejne kroki. Tzw. audyt unijny, czyli podstawowa weryfikacja, będzie bezpłatna i odbywać się będzie w oddziale banku dzięki nowoczesnym technologiom komunikacji.

Prace modernizacyjne w systemach informatycznych Nest Banku w dniach 23-24.02.2017 r.

data: 23 lutego 2017

W dniu 24.02.2017 r. w godzinach 00:00 – 01:00 mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do Twojego konta. Bankowość Internetowa i Aplikacja Mobilna będą niedostępne. Do korzystania z systemów  zapraszamy po zakończeniu prac.

Ponadto w dniu 23.02.2017 r. mogą wystąpić przejściowe problemy z realizacją przelewów

Przepraszamy za utrudnienia.

Zespół Nest Banku

Informacja o chwilowych utrudnieniach w realizacji przelewów

data: 20 lutego 2017

Informujemy, że w związku z pracami technicznymi w dniu 20.02.2017 r. mogą wystąpić przejściowe problemy z realizacją przelewów.

Przepraszamy za utrudnienia.

Zespół Nest Banku

Przejściowe trudności w posługiwaniu się kartami

data: 17 lutego 2017

W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi systemu autoryzacyjnego informujemy, że w dniu 20.02.2017r. (noc z niedzieli na poniedziałek)  w godzinach: 02:00 - 06:00 mogą wystąpić przejściowe trudności w posługiwaniu się kartami płatniczymi.

Za ewentualne niedogodności przepraszamy.

Rusza nowy unijny instrument dla polskich mikroprzedsiębiorców

data: 14 lutego 2017

Europejski Fundusz Inwestycyjny (EFI) i Nest Bank podpisały umowę dotyczącą nowego instrumentu finansowego dla polskich mikroprzedsiębiorców. Dzięki gwarancji udzielonej przez EFI, Nest Bank uruchomił właśnie kredyty dla firm w fazie rozwoju, dostępne na preferencyjnych warunkach

Umowa z Nest Bankiem została zawarta w ramach Europejskiego Programu na rzecz Zatrudnienia i Innowacji Społecznych (EaSI - EU Programme for Employment and Social Innovation) na lata 2014-2020, w oparciu o środki Europejskiego Funduszu Inwestycji Strategicznych, stanowiącego część Planu Inwestycyjnego dla Europy (tzw. Planu Junckera). Dzięki wsparciu finansowemu Komisji Europejskiej, Europejski Fundusz Inwestycyjny zapewnia gwarancję, umożliwiającą bankowi udzielenie kredytów w łącznej kwocie 40 milionów złotych, na preferencyjnych warunkach. Oznacza to obniżkę marży, rezygnację z prowizji oraz brak wymogu przedstawiania „twardych” zabezpieczeń.

Prace modernizacyjne w systemach informatycznych Nest Banku w dniach 11-12.02.2017 r.

data: 10 lutego 2017

Prowadzimy prace modernizacyjne w systemach informatycznych. W związku z tym od dnia 11.02.2017 r. od godziny 22:00 do dnia 12.02.2017 r. do godziny 05:00 mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do Twojego konta.

1. Bankowość Internetowa i Aplikacja Mobilna działać będą w trybie przyjmowania zleceń, co oznacza, że Twoje zlecenia (np. zlecenie przelewu) zostaną zapisane w systemie, ale zrealizowane dopiero po zakończeniu prac.

2. W tym czasie nie otworzysz nowego konta, nie złożysz wniosku o kredyt ani o wydanie karty. Do systemu obsługi wniosków zapraszamy po zakończeniu prac.

Przepraszamy za utrudnienia.

Zespół Nest Banku

Prace modernizacyjne w systemach informatycznych Nest Banku w dniu 18.01.2017 r.

data: 17 stycznia 2017

W dniu 18.01.2017 r. w godzinach 00.00 – 03.00 wystąpią czasowe utrudnienia w dostępie do Twojego konta:

1. Bankowość Internetowa i Aplikacja Mobilna będą niedostępne.

2. Nie będzie możliwe zasilenie rachunku, do którego została wydana karta debetowa lub kredytowa, czyli przelew na Twój rachunek przyjdzie dopiero po zakończeniu prac.

3. Mogą wystąpić utrudnienia przy wypłacie środków z kart płatniczych oraz brak możliwości dokonania płatności.

4. W tym czasie nie otworzysz nowego konta, nie złożysz wniosku o kredyt ani o wydanie karty. Do systemu obsługi wniosków zapraszamy po zakończeniu prac.

Przepraszamy za utrudnienia.

Zespół Nest Banku

Przejściowe trudności w posługiwaniu się kartami i usługą 3D Secure

data: 12 stycznia 2017

W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi systemu autoryzacyjnego informujemy, że w dniu 16.01.2017 r. (noc z niedzieli na poniedziałek) w godzinach: 01:00 - 06:00 mogą wystąpić przejściowe trudności w posługiwaniu się kartami płatniczymi i funkcjonowaniu usługi 3D Secure.

Za ewentualne niedogodności przepraszamy.

Prace modernizacyjne w systemach informatycznych Nest Banku w dniu 13.01.2017 r.

data: 12 stycznia 2017

W dniu 13.01.2017 r. w godzinach 00.00 – 01.30 wystąpią czasowe utrudnienia w dostępie do Twojego konta:

1. Bankowość Internetowa i Aplikacja Mobilna będą niedostępne

2. Nie będzie możliwe zasilenie rachunku, do którego została wydana karta debetowa lub kredytowa, czyli przelew na Twój rachunek przyjdzie dopiero po zakończeniu prac.

3. Mogą wystąpić utrudnienia przy wypłacie środków z kart płatniczych oraz brak możliwości dokonania płatności.

4. W tym czasie nie otworzysz nowego konta, nie złożysz wniosku o kredyt ani o wydanie karty. Do systemu obsługi wniosków zapraszamy po zakończeniu prac.

Przepraszamy za utrudnienia.

Zespół Nest Banku