Prace modernizacyjne w systemach informatycznych Nest Banku w dniu 18.01.2017 r.

data: 17 stycznia 2017

W dniu 18.01.2017 r. w godzinach 00.00 – 03.00 wystąpią czasowe utrudnienia w dostępie do Twojego konta:

1. Bankowość Internetowa i Aplikacja Mobilna będą niedostępne.

3. Nie będzie możliwe zasilenie rachunku, do którego została wydana karta debetowa lub kredytowa, czyli przelew na Twój rachunek przyjdzie dopiero po zakończeniu prac.

4. Mogą wystąpić utrudnienia przy wypłacie środków z kart płatniczych oraz brak możliwości dokonania płatności.

5. W tym czasie nie otworzysz nowego konta, nie złożysz wniosku o kredyt ani o wydanie karty. Do systemu obsługi wniosków zapraszamy po zakończeniu prac.

Przepraszamy za utrudnienia.

Zespół Nest Banku

Przejściowe trudności w posługiwaniu się kartami i usługą 3D Secure

data: 12 stycznia 2017

W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi systemu autoryzacyjnego informujemy, że w dniu 16.01.2017 r. (noc z niedzieli na poniedziałek) w godzinach: 01:00 - 06:00 mogą wystąpić przejściowe trudności w posługiwaniu się kartami płatniczymi i funkcjonowaniu usługi 3D Secure.

Za ewentualne niedogodności przepraszamy.

Prace modernizacyjne w systemach informatycznych Nest Banku w dniu 13.01.2017 r.

data: 12 stycznia 2017

W dniu 13.01.2017 r. w godzinach 00.00 – 01.30 wystąpią czasowe utrudnienia w dostępie do Twojego konta:

1. Bankowość Internetowa i Aplikacja Mobilna będą niedostępne

2. Nie będzie możliwe zasilenie rachunku, do którego została wydana karta debetowa lub kredytowa, czyli przelew na Twój rachunek przyjdzie dopiero po zakończeniu prac.

3. Mogą wystąpić utrudnienia przy wypłacie środków z kart płatniczych oraz brak możliwości dokonania płatności.

4. W tym czasie nie otworzysz nowego konta, nie złożysz wniosku o kredyt ani o wydanie karty. Do systemu obsługi wniosków zapraszamy po zakończeniu prac.

Przepraszamy za utrudnienia.

Zespół Nest Banku

Zmiana kodu SWIFT Nest Banku

data: 5 stycznia 2017

Uprzejmie informujemy, że zmianie ulega kod SWIFT Nest Banku.

Dla przelewów SWIFT zmiana wejdzie w życie z dniem 08.01.2017 r.

Dla przelewów SEPA zmiana wejdzie w życie z dniem 10.01.2017 r.

Po tych terminach obowiązywał będzie kod SWIFT: NESBPLPW

Prosimy o poinformowanie o powyższej zmianie swoich kontrahentów oraz partnerów biznesowych.

Prace w systemach informatycznych Nest Banku związane z zakończeniem roku

data: 23 grudnia 2016

Informujemy, że w związku z zakończeniem roku w najbliższych dniach:

W dniu 30.12.2016 r. obowiązywał będzie skrócony harmonogram obsługi przelewów krajowych typu ELIXIR i SORBNET, tj. przelewy złożone do godziny 12.00 zostaną zrealizowane w tym samym dniu, a złożone po godzinie 12.00 zostaną zrealizowane w następnym Dniu Roboczym. Przelewy zagraniczne będą realizowane jak w dniach roboczych.

W dniach 24.12.2016 oraz 31.12.2016 r. zmianie ulegną godziny pracy naszej infolinii. W dniu 24.12.2016 r. infolinia będzie działała w godzinach 7.00 – 16.00, natomiast w dniu 31.12.2016 r. w godzinach 7.00 – 18.00. W dniach 25.12.2016, 26.12.2016 oraz 01.01.2017 r. infolinia będzie nieczynna.

W dniach 31.12.2016 - 01.01.2017 r. w godzinach od 18.00 (sobota) do 14.00 (niedziela):

  • Bankowość Internetowa i Aplikacja Mobilna działać będą w trybie przyjmowania zleceń, co oznacza, że Twoje zlecenia (np. zlecenie przelewu) zostaną zapisane w systemie, ale zrealizowane dopiero po zakończeniu prac w najbliższym dniu roboczym.
  • Nie będzie możliwe zasilenie rachunku, do którego została wydana karta debetowa lub kredytowa, czyli przelew na Twój rachunek przyjdzie dopiero po zakończeniu prac.
  • Mogą wystąpić utrudnienia przy wypłacie środków z kart płatniczych oraz brak możliwości dokonania płatności.
  • Nie otworzysz nowego konta, nie złożysz wniosku o kredyt ani o wydanie karty. Do systemu obsługi wniosków zapraszamy po zakończeniu prac.

Przepraszamy za utrudnienia.

Zespół Nest Banku

Nowości w ofercie Nest Banku

data: 19 grudnia 2016

Klienci Nest Banku mogą bez opłat korzystać z wpłatomatów sieci Euronet. W ramach rozwoju usług transakcyjnych bank wprowadził również standard3D Secure, czyli dodatkowe zabezpieczenie transakcji kartą w Internecie.

Wpłatomaty to wygodna i atrakcyjna kosztowo alternatywa dla przedsiębiorców, którzy otrzymują płatności w gotówce – mówi Agnieszka Porębska-Kość, dyrektor zarządzający Obszarem Bankowości Przedsiębiorstw i Finansowania w Nest Banku. – Zamiast wizyt w oddziale banku, przedsiębiorca może dokonywać wpłat w dogodnym dla niego miejscu i czasie, przez całą dobę i 7 dni w tygodniu, używając do tego celu karty wydanej do rachunku. Oczywiście, z wpłatomatów mogą korzystać również klienci indywidualni.

Prace modernizacyjne w systemach informatycznych Nest Banku w dniu 18.12.2016 r.

data: 16 grudnia 2016

Prowadzimy prace modernizacyjne w systemach informatycznych. W związku z tym w dniu 18.12.2016 r. w godzinach 00.00 – 01.30 mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do Twojego konta.

Bankowość Internetowa i Aplikacja Mobilna działać będą w trybie przyjmowania zleceń, co oznacza, że Twoje zlecenia (np. zlecenie przelewu) zostaną zapisane w systemie, ale zrealizowane dopiero po zakończeniu prac.

Prace modernizacyjne w systemach informatycznych Nest Banku w dniach 10-11.12.2016 r.

data: 9 grudnia 2016

Pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami. W związku z tym w dniach 10-11.12.2016 r. w godzinach 22.00 (sobota) do 09.00 (niedziela) mogą wystąpić czasowe utrudnienia podczas składania wniosków.

Informacja o konieczności złożenia Oświadczenia FATCA

data: 28 listopada 2016

Szanowni Państwo,

Nest Bank S.A. przypomina o konieczności złożenia w terminie do 1 grudnia 2016 r. Oświadczenia FATCA przez Klientów, którzy otworzyli rachunek bankowy w okresie od 1 lipca 2014 r. do 30 listopada 2015 r. i otrzymali od Banku prośbę o złożenie oświadczenia.

Niezłożenie oświadczenia będzie skutkować – zgodnie z Ustawą FATCA – obowiązkiem dokonania przez Bank blokady rachunków Klienta w ciągu 3 dni roboczych po upływie terminu na złożenie oświadczenia.

Przejściowe trudności w posługiwaniu się kartami

data: 22 listopada 2016

W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi systemu autoryzacyjnego informujemy, że w dniu 28.11.2016r. (noc z niedzieli na poniedziałek) w godzinach: 02:00 - 06:00 mogą wystąpić przejściowe trudności w posługiwaniu się kartami płatniczymi.

Za ewentualne niedogodności przepraszamy.