Zmiana godzin pracy infolinii oraz wideokonsultantów dnia 22 marca 2019 (piątek)

data: 19 marca 2019

Drodzy Klienci,

Uprzejmie informujemy, że w dniu 22 marca 2019 (piątek):

- konsultanci naszej infolinii będą dostępni do godziny 20.00,
- możliwość złożenia wniosku o rachunek płatniczy za pośrednictwem rozmowy wideo będzie dostępna do godziny 16:00.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję „1”.

Przepraszamy za ewentualne niedogodności,
Zespół Nest Banku

Zmiana regulaminów dla klientów biznesowych w dniu 06.03.2019 r.

data: 6 marca 2019

Szanowni Klienci,

Informujemy, iż z dniem 6 marca 2019 r. zmianie ulega „Regulamin kredytowania działalności gospodarczej Nest Banku, Obszar Mikroprzedsiębiorstw”, „Regulamin kredytowania działalności gospodarczej Nest Bank S.A.  - mikroprzedsiębiorstwa”, „Regulamin korzystania z Pakietu Elastycznego Nest Bank, Obszar Mikroprzedsiębiorstw” oraz „Tabela Opłat i Prowizji dla Klienta biznesowego – oferta kredytowa”.

Szczegółowy zakres zmian dostępny jest tutaj.

Zachęcamy do zapoznania się z zakresem zmian.

Pozdrawiamy,
Zespół Nest Banku

Komunikat Związku Banków Polskich przygotowany w związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej

data: 1 marca 2019

Drodzy Klienci,

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zobowiązał banki do przekazania informacji o możliwych konsekwencjach wystąpienia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Prosimy o zapoznanie się z poniższym komunikatem przygotowanym przez Związek Banków Polskich o tym, jaki wpływ może mieć tzw. Brexit na świadczenie usług bankowych.

więcej >>


Nest Bank jednym z liderów rocznych rankingów Bankier.pl

data: 23 stycznia 2019

Nest Bank już po raz drugi z rzędu został doceniony w rocznym podsumowaniu rankingów produktów bankowych, przygotowywanych przez portal Bankier.pl. Nest Konto, BIZnest Konto, Lokata Witaj na 3 miesiące oraz Lokata Witaj na 6 miesięcy znalazły się na pierwszych miejscach w swoich kategoriach.

Bankier.pl jest jednym z największych i najpopularniejszych portali o tematyce finansowej, który w ciągu roku przygotowuje 150 rankingów produktowych, ok. 60 raportów o sektorze bankowym oraz monitoruje ponad 400 produktów bankowych. Tradycyjnie na początku stycznia portal ogłasza zwycięzców rocznych zestawień najlepszych produktów bankowych. Redaktorzy portalu Bankier.pl analizują prawie 90 rankingów opublikowanych w poprzednim roku, aby sprawdzić, które banki najczęściej wygrywały porównania kont osobistych, firmowych, oszczędnościowych, lokat czy kredytów hipotecznych.

więcej >>


Infolinia Nest Banku niedostępna w dniu 06.01.19 r.

data: 2 stycznia 2019

Drodzy Klienci,

Ze względu na uroczystość Trzech Króli, dnia 06 stycznia 2019 r. nasza infolinia będzie nieczynna. W tym czasie nie będzie również możliwości złożenia wniosku o Nest Konto za pośrednictwem rozmowy video.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności,
Zespół Nest Banku

Zmiana godzin pracy infolinii w dniach 31.12.18 r. i 01.01.19 r.

data: 27 grudnia 2018

Drodzy Klienci,

uprzejmie informujemy, że w dniu 31 grudnia 2018 r. konsultanci infolinii będą dostępni dla Państwa do godziny 18:00.
1 stycznia 2019 r. infolinia będzie nieczynna. W tym czasie nie będzie również możliwości złożenia wniosku o Nest Konto za pośrednictwem rozmowy video.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "4".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności,
Zespół Nest Banku

Realizacja zleceń w okresie noworocznym

data: 20 grudnia 2018

W dniach 24.12.2018 r. oraz 31.12.2018 r. obowiązywał będzie skrócony harmonogram obsługi przelewów krajowych typu ELIXIR i SORBNET. Dyspozycje przelewów złożone do godziny 12.00 zostaną zrealizowane tego samego dnia, zaś złożone po godzinie 12.00 zostaną zrealizowane w następnym dniu roboczym.

W tych dniach przelewy natychmiastowe będą realizowane jak w dniach roboczych.

Przelewy zagraniczne złożone po godzinie 10:00, których data wykonania przypada na dzień świąteczny, zostaną rozliczone w pierwszym dniu roboczym, poza płatnościami w JPY/CHF/RON, które będą zrealizowane drugiego dnia roboczego.

Przepraszamy za ewentualne niedogodności,
Zespół Nest Banku

Zmiana godzin pracy infolinii w okresie świątecznym

data: 18 grudnia 2018

Drodzy Klienci,

ze względu na okres świąteczny, w dniu 24 grudnia 2018 r. nasza infolinia oraz obsługa wniosków o Nest Konto za pośrednictwem rozmowy video będą do Państwa dyspozycji do godziny 16.00.

W dniach 25 i 26 grudnia 2018 r. infolinia będzie nieczynna. W tych dniach nie będzie również możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy wideo.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "4".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności,
Zespół Nest Banku

Zmiana „Regulaminu kart kredytowych Nest Banku, Obszar Mikroprzedsiębiorstw” od 20.12.2018 r.

data: 3 grudnia 2018

Szanowni Klienci,

informujemy, iż z dniem 20 grudnia 2018 r. zmianie ulega „Regulamin kart kredytowych Nest Banku, Obszar Mikroprzedsiębiorstw”.

Zmiana dotyczy dostosowania „Regulaminu kart kredytowych Nest Banku, Obszar Mikroprzedsiębiorstw” do Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2018 poz. 1075). Uchylony zostaje „Regulamin korzystania z Kart Kredytowych Nest Banku oferowanych Klientom Biznesowym w ramach Portfeli Mobilnych”,  a jego postanowienia  włączone zostają do treści „Regulaminu kart kredytowych Nest Banku, Obszar Mikroprzedsiębiorstw”.

Tekst regulaminu dostępny jest w Oddziałach Banku oraz na stronie internetowej Banku pod adresem: www.nestbank.pl, w zakładce „Tabele i regulaminy”.

Zachęcamy do zapoznania się z zakresem zmian.

Pozdrawiamy

Zespół Nest Banku

Infolinia Nest Banku niedostępna w dniach 11 i 12 listopada 2018 r.

data: 8 listopada 2018

Drodzy Klienci,

W dniach 11 i 12 listopada 2018 r. infolinia oraz oddziały Nest Banku będą nieczynne. W tych dniach nie będzie również możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy wideo.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "4".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.
Zespół Nest Banku